by ami instwall

F.A.Q.

Dit is een overzicht van onze veelgestelde vragen en antwoorden. Hopelijk vindt u hier snel opheldering voor prangende vragen.

Gerechten

Zijn jullie gerechten Halal?

Ja, wij hebben meerdere Halal gerechten. Deze zijn ook als zodanig op de menukaarten zichtbaar met een apart, duidelijk herkenbaar logo. Denk aan een Halal kip curry of de Katsu kip burger!

Ik ben vegan, hebben jullie ook vegan gerechten?

Ja, we hebben een goede keuze aan vegan gerechten op de kaart staan. Op de lunchkaart staan ook genoeg vegan gerechten, sinds 1 feb 2020 zelfs meer dan vorig jaar!

Sinds juli 2021 bieden we zelfs een geheel vegan driegangenmenu aan!

Hebben jullie ook vegetarische gerechten?

Ja we hebben veel gerechten die vegetarisch zijn! Denk aan sandwiches, poke bowls, salades en zelfs bites voor tussendoor. Bij de hoofdgerechten is onze gevulde aubergine met bulgur en fèta populair, of de kof kip burger.

Kinderen & Honden

Hebben jullie ook kinderarrangementen dus specifiek voor kinderen?

Ja, wij kunnen het jarige kind een gratis hoofdgerecht aanbieden op zijn of haar verjaardag. Neem wel een paspoort of ID van de jarige mee. Ook kunnen we bij een High Tea arrangement rekening houden met (kleine) kinderen en de gerechten iets aanpassen.

Zijn honden toegestaan in BY AMI?

Jazeker, honden die zich rustig gedragen en goed bij of onder de tafel blijven liggen zijn geen probleem. Het liefst de hond aangelijnd bij de tafel houden. Van tijd tot tijd zullen andere honden in het restaurant naar binnen of buiten lopen en hierbij zou uw hond ook rustig moeten blijven.

Arrangementen

Kunnen we een (kleine) baby shower bij jullie houden?

Helaas niet, baby showers zijn niet meer mogelijk in BY AMI. Grote groepen kunnen gewoon niet tijdens de corona crisis. Enige dat overblijft is een High Tea boeken voor je vriendinnen, maximaal 4 per tafel.

Hebben jullie voorzieningen voor groepen groter van 12 personen?

Nee wij bieden op dit moment, door de corona crisis, geen enkele voorziening of gelegenheid voor groepen groter dan 10 personen. Noch voor zakelijke noch voor persoonlijke of familieaangelegenheden. Het spijt ons.

Is er ook een theaterarrangement want we hebben een voorstelling in het nieuwe Luxor geboekt?

Ja wij bieden normaal gesproken een theaterarrangement aan maar door de coronamaatregelen op dit moment niet. Wellicht weer vanaf september.

Zullen we op tijd klaar zijn met eten voordat onze voorstelling in het Nieuwe Luxor theater begint?

Ja, wij garanderen dat jullie op tijd klaar zijn met een driegangendiner theater arrangement en op tijd in de lobby van het Luxor zijn. We liggen op 1 minuut lopen van het nieuwe Luxor theater.

Op dit moment bieden we alleen geen theaterarrangement aan.

Hebben jullie een “private dining” arrangement?

In verband met het Corona virus zijn private dinners tot nader bericht opgeschort, sorry hiervoor. Zodra het weer veilig is voor grotere groepen gaan we bekijken of en hoe we dat weer mogelijk kunnen maken.

Bieden jullie arrangementen voor groepen, partijen, bedrijven, afdelingen, verjaardagen of speciale gelegenheden?

Nee, wij zijn gestopt met groepsarrangementen omdat de groepen te groot zijn. Tevens is door de beperkingen vanwege corona de beschikbare ruimte niet meer aanwezig. We kunnen uw en onze veiligheid dan niet garanderen.

Buiten het beschikbare ‘shared dining’ arrangement en de High specials (tea, gin, beer, wine) zijn er geen speciale menu’s voor groepen of gelegenheden. Daarbij geldt een maximum van 12 personen.

Reserveren

Hoe kan ik een reservering maken?

Een reservering gaat het snelste als u gebruik maakt van de roze knop “reserveren” rechtsonder op iedere pagina van onze website. Dit werkt zowel op mobiel als op een desktop of laptop.

Daar is ook ruimte voor een opmerking of verzoek. We nemen dan contact met u op.

Als het echt niet gaat dan kunt u ook telefonisch reserveren. U vindt ons nummer op Google Maps.

Hoe weet ik of er plek is op de datum dat ik wil reserveren?

Ons systeem weet hoeveel capaciteit er is op ieder gewenst moment. Als de optie kiesbaar is, is er plek!

We zullen altijd contact met u opnemen indien de reservering voor de gewenste datum of de grootte van uw groep niet mogelijk is. Laat hiervoor altijd uw (mobiele) telefoonnummer achter, zodat we u makkelijk overdag kunnen bereiken.

Op tijd van te voren reserveren vergroot de kansen dat wij aan uw wensen kunnen voldoen! We bieden u de mogelijkheid tot 90 dagen vooruit te reserveren.

Hoe kan ik een gemaakte reservering aanpassen, verplaatsen of wijzigen?

Van uw reservering ontvangt u per E-mail altijd een bevestiging. In die bevestigingsmail staat een link waarmee u te allen tijd op uw mobiel of desktop een wijziging kunt doorvoeren.

Datum, tijdstip of grootte van uw groep zijn allemaal achteraf te wijzigen.

U kunt ook bellen tijdens openingsuren.

Hoe kan ik een reservering weer annuleren?

Gebruik de link in uw bevestigingsmail om een gewenste reservering af te zeggen of te annuleren.

U kunt ook bellen tijdens openingsuren.

Parkeren

Kan ik makkelijk parkeren bij jullie op de Kop van Zuid?

Ja, onder ons bevindt zich de grote betaalde parkeergarage Q-park Boston-Seattle waar je kunt betalen met PIN, cash of credit card.

Betalen

Kunnen we ook met cash betalen?

Nee helaas niet. Wij zijn een PIN-only restaurant. Dat voorkomt overvallen en een trauma bij ons personeel. We hoeven ook geen duur wisselgeld meer te kopen bij de banken en zo zijn er nog veel meer voordelen.

Kunnen we de rekening betalen per factuur?

Alleen zakelijke klanten kunnen kiezen om een rekening per factuur te voldoen. Hiervoor vragen we wel dat u een business card met daarop uw gegevens meeneemt en afgeeft. Ook is het fijn als u dit bij de reservering of bij binnenkomst duidelijk maakt!

Navigeren

Hoe kan ik BY AMI het beste bereiken?

Wij zich vindbaar op zowel Google Maps als Waze. Maar het meest nauwkeurig is de dienst what3words. Deze deelt de hele wereld op in 3x3m vakjes. Elk vakje heeft een unieke combinatie van 3 woorden (vandaar de naam what3words, welke3woorden). Ons restaurant bevindt zich op ///gehoord.roepnaam.signaal. Dat is recht voor de deur.

Klik op de link op uw mobiel (desktop werkt ook), en kies dan voor het navigeer icoontje. Dit kunt u openen met de navigatie app van uw keuze. Maps, Waze, Uber e.d.

U kunt ook navigeren op “Q-Park Boston-Seattle”, die bevindt zich recht onder BY AMI. Oftewel ///navigate.managers.pushes

CORONA

Is reserveren verplicht?

Ja reserveren is verplicht hetzij van te voren hetzij bij aankomst, indien er ruimte beschikbaar is.

Zijn mondkapjes verplicht?

Buiten en aan tafel zijn mondkapjes niet verplicht. Indien u naar de WC wilt gaan en het restaurant binnenloopt vragen we u vriendelijk of u een mondkapje wilt dragen. Ook bij afrekenen binnen is een mondkapje gewenst, zo niet verplicht door de landelijke regels.

Kunnen we contactloos eten en drinken bestellen?

Ja, onze tafels bevatten een QR code die u met uw smartphone kunt scannen en alle drank- en menukaarten op uw telefoon bekijken. De bediening zal langskomen om uw bestelling aan te nemen.

Wat is de maximale groepsgrootte per tafel?

Voor gescheiden huishoudens geldt een maximum van 4 personen per tafel.

Indien jullie uit een huishouden (gezin, familie, huisgenoten) komen dan is het maximum 6 personen per tafel.