flower arrangement with neon sign

F.A.Q.

Dit is een overzicht van onze veelgestelde vragen en antwoorden. Hopelijk vindt u hier snel opheldering voor prangende vragen.

Gerechten

Zijn jullie gerechten Halal?

Ja, wij kunnen onze gerechten Halal maken en aanbieden indien daarom gevraagd wordt. Standaard doen we dat niet. Er is geen meerprijs van toepassing voor Halal gerechten. Geef dit bij je bestelling aan bij onze bediening.

Hebben jullie een vegan menukaart?

Ja, we hebben een apart vegan driegangen menu voor dezelfde prijs als het gewone menu. Op de lunchkaart staan ook genoeg vegan gerechten, sinds 1 feb 2020 zelfs meer dan vorig jaar!

Kinderen

Hebben jullie ook kinderarrangementen dus specifiek voor kinderen?

Ja, wij kunnen het jarige kind een gratis hoofdgerecht aanbieden op zijn of haar verjaardag. Neem wel een paspoort of ID van de jarige mee. Ook kunnen we bij een High Tea arrangement rekening houden met (kleine) kinderen en de gerechten iets aanpassen.

Arrangementen

Zullen we op tijd klaar zijn met eten voordat onze voorstelling in het Nieuwe Luxor theater begint?

Ja, wij garanderen dat jullie op tijd klaar zijn met een driegangendiner theater arrangement en op tijd in de lobby van het Luxor zijn. We liggen op 1 minuut lopen van het nieuwe Luxor theater.

Hebben jullie een “private dining” arrangement?

We hebben geen specifiek Private Dinner arrangement, nee, maar indien beschikbaar of van tevoren gereserveerd, kunnen we het entresol reserveren voor jullie groep tot 20-25 personen. De ruimte is afgezonderd maar niet afgesloten of geïsoleerd van het restaurant.

Hoe groot kan de Baby Shower maximaal zijn?

Er is plek voor maximaal 30 personen aan een grote lange tafel voor de Baby Shower.

Mogen kinderen mee naar de Baby Shower?

Ja kinderen mag je gewoon meenemen. Zij tellen wel mee bij het bepalen van de groepsgrootte. Tot 12 jaar mogen ze gratis mee. Vanaf 12 jaar betalen ze als een volwassene.

Reserveren

Hoe kan ik een reservering maken?

Een reservering gaat het snelste als u gebruik maakt van de roze knop “reserveren” rechtsonder op iedere pagina van onze site. Dit werkt zowel op mobiel als op een desktop of laptop.

Hoe weet ik of er plek is op de datum dat ik wil reserveren?

We zullen altijd contact met u opnemen indien de reservering voor de gewenste datum of de grootte van uw groep niet mogelijk is. Laat hiervoor altijd uw (mobiele) telefoonnummer achter, zodat we u makkelijk overdag kunnen bereiken.

En op tijd van te voren reserveren vergroot de kansen dat wij aan uw wensen kunnen voldoen!

Hoe kan ik een gemaakte reservering aanpassen, verplaatsen of wijzigen?

Van uw reservering ontvangt u per E-mail altijd een bevestiging. In die bevestigingsmail staat een link waarmee u te allen tijd op uw mobiel of desktop een wijziging kunt doorvoeren. Datum, tijdstip of grootte van uw groep zijn allemaal achteraf te wijzigen.

U kunt ook bellen tijdens openingsuren.

Hoe kan ik een reservering weer annuleren?

Gebruik de link in uw bevestigingsmail om een gewenste reservering af te zeggen of te annuleren.

U kunt ook bellen tijdens openingsuren.

Parkeren

Kan ik makkelijk parkeren bij jullie op de Kop van Zuid?

Ja, onder ons bevindt zich de grote betaalde parkeergarage Q-park Boston-Seattle waar je kunt betalen met PIN, cash of credit card.

Betalen

Kunnen we ook met cash betalen?

Nee helaas niet. Wij zijn een PIN-only restaurant. Dat voorkomt overvallen en een trauma bij ons personeel. Het is goedkoper met verzekeren. We hoeven geen duur wisselgeld te kopen bij de banken en zo zijn er nog veel meer voordelen.

Kunnen we de rekening betalen per factuur?

Alleen zakelijke klanten kunnen kiezen om een rekening per factuur te voldoen. Hiervoor vragen we wel dat u een business card met daarop uw gegevens meeneemt en afgeeft. Ook is het fijn als u dit bij de reservering of bij binnenkomst duidelijk maakt!

what3words logo
What3Words

Navigeren

Hoe kan ik BY AMI het beste bereiken?

Wij zich vindbaar op zowel Google Maps als Waze. Maar het meest nauwkeurig is de dienst what3words. Deze deelt de hele wereld op in 3x3m vakjes. Elk vakje heeft een unieke combinatie van 3 woorden (vandaar de naam what3words, welke3woorden). Ons restaurant bevindt zich op ///gehoord.roepnaam.signaal. Dat is recht voor de deur.

Klik op de link op uw mobiel (desktop werkt ook), en kies dan voor het navigeer icoontje. Dit kunt u openen met de navigatie app van uw keuze. Maps, Waze, Uber e.d.

U kunt ook navigeren op “Q-Park Boston-Seattle”, die bevindt zich recht onder BY AMI. Oftewel ///navigate.managers.pushes